Ruszyła nowa kampania promująca spożycie mleka i jego przetworów pt. “Mleczna kuchnia”
Home/Ruszyła nowa kampania promująca spożycie mleka i jego przetworów pt. “Mleczna kuchnia”
Z dniem 1 czerwca 2022r. ruszyła dofinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka nowa kampania promująca spożycie mleka i jego przetworów. Inicjatorem kampanii pod nazwą “Mleczna kuchnia” jest Związek Polskich Przetwórców Mleka.
Na kampanię składają się:
strona główna mlecznakuchnia.pl zawierająca przygotowane przez dietetyka przepisy kulinarne na dania zawierające składniki mleczne, jak też towarzyszące im informacje żywieniowe i porady dietetyka;
profile w mediach społecznościowych tj. na Facebook i Instagram, na których publikowane będą nie tylko skrócone przepisy kulinarne zachęcające do odwiedzenia strony głównej kampanii, ale również ciekawostki na temat mleka i jego przetworów;
reklamy na Facebook i Instagram oraz reklamy google ads – które będą promowały stronę kampanii przez trzy miesiące i docelowo powinny przyciągnąć uwagę od 10 do nawet 30 tys. użytkowników.
Związek Polskich Przetwórców Mleka ul. Złota 59, budynek Lumen, piętro 6 00-120 Warszawa