Pierwsza w tym roku Konferencja Sprzedaży Hochland Polska odbyła się 15 – 16 stycznia w hotelu Przystań w Olsztynie. W agendzie zaplanowano podsumowanie wyników minionego roku, omówienie kolejnych aktywności sprzedażowo – marketingowych oraz przedstawienie priorytetów na 2025.

Konferencję Hochland Polska oficjalnie otworzył Tomasz Podolski, Dyrektor Sprzedaży oraz Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu.

To był intensywny czas na prezentacje, dyskusje i wymianę doświadczeń oraz na spotkania w jednym miejscu pracowników działu sprzedaży, kierownictwa oraz przedstawicieli z pozostałych działów firmy.

Wraz z Wielką Loterią Almette prowadzony był konkurs Almette Domek 2024 dla Działu Komercyjnego. Wyniki ogłoszono właśnie podczas tegorocznej Konferencji Sprzedaży w Olsztynie. Wielka Loteria Almette 2024 pobiła rekordy kolejny raz udowadniając, że to jedna z najlepszych loterii na polskim rynku.

Po części prezentacji na Oficjalnej Gali wystąpił firmowy band „Black Sapal”.

Każdy nowy rok przynosi ze sobą wyzwania i okazje, które mogą wpłynąć na rozwój firmy. Kluczowa jest regularna komunikacja, wymiana doświadczeń i umiejętne połączenie aspiracji sprzedażowych z portfolio. Hochland skutecznie to realizuje w tysiącach sklepów w całej Polsce, ale także poza jej granicami. Przed nami kolejny, ciekawy rok do którego przystępujemy w pełni przygotowani. – komentuje Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Związek Polskich Przetwórców Mleka
ul. Złota 59, budynek Lumen, piętro 6
00-120 Warszawa 

Telefon: +48 222 660 271
Faks: +48 222 660 372
sekretariat@zppm.pl